Onze bestuursleden

Het regiobestuur bestaat uit de volgende functies:

Voorzitter:

Naam : Vacant

Secretaris:

Naam : vacant

Penningmeester:

Naam : Maartje van den Bergh

Activiteitencoördinator:

Stefan
Naam : Stefan van den Broek
Functie bij scouting : Activiteiten coördinator

Afgevaardigde Landelijke raad:

Naam : Vacant

Praktijkcoach:

chris
Naam : Chris Olde
Functie bij scouting : Sinds 2006 Penningmeester van de Stichting Vrienden van Scoutcentrum Buitenzorg en penningmeester (2006-2013) en trainingssecretaris (2008-2013), sinds 2012 Praktijkcoach van de regio Scouting Noord-Oost Brabant
Beroep / werk : Systeembeheerder op accountantskantoor
Wie ben ik? :
In 1975 gestart als luchtverkenner bij Luchtverkennersgroep Icarus uit Uden.
In 1983 verkennersstaf geworden bij Scouting Uotha in Uden. Daarna (1992-2008) Trainer voor Regio Noordoost Brabant.

Meegedaan aan veel activiteiten binnen scouting en sinds 2005 iets rustiger aan. Maar diverse Scout-In’s, Nationale, Europese & Wereld Jamboree (1995) mee georganiseerd als team hoofd van het team Deco-Art. Decoraties voor het terrein gemaakt.

Trainingscoördinator:

Naam : Gerti van Valkenburg