Welpendag 2020

Chris Olde

Omschrijving

Thema 2020

Alle landelijke ledenactiviteiten staan dit jaar qua thema en activiteiten in het teken van de speldraad ‘Jungle Fever’. De speldraad is een soort rode draad die als basis dient voor het thema en de activiteiten van landelijke ledenactiviteiten en de Bever-Doe-Dag, Jungledag en regionale Scoutingwedstrijden. Deze speldraad is dan ook terug te vinden in het themaverhaal en de activiteitenvan de Jungledag. Een themaverhaal is een belangrijk hulpmiddel om met welpen een spannende dag te beleven en hen betrokken te houden.

Deze Jungledag maken de dieren in de jungle zich klaar voor een groot feest. Iedereen is uitgenodigd, zelfs Shere Khan! Helaas is er iets mis gegaan met zijn uitnodiging. Hij heeft hem nooit ontvangen. Boos omdat hij niet uitgenodigd is, besluit Shere Khan Dahinda de brulkikker te pesten. Maar dan gebeurt er iets vreemds…

Contact informatie

Naam: