Bever Doe Dag 2015

za, 20. juni 2015, 10:00 h - 12:00 h
Scouting Berghem - Berghem, Noord-Brabant

Bever-Doe-Dag

Ieder jaar kan er in de verschillende regio's een Bever-Doe-Dag worden georganiseerd voor alle bevers uit de regio. Om de regio's bij de organisatie van deze dag te ondersteunen, wordt ieder jaar een spelbrochure ter beschikking gesteld.

Thema 2015

In 2015 is het thema van de Bever-Doe-Dag 'Expeditie Ghana: de geheimen van Anansi'. Sterre en Steven Stroom komen terug van een reis naar Ghana en hebben voor iedereen in Hotsjietonia een speciale doos met spulletjes meegebracht. In de laatste doos vinden ze een vreemde spin die direct ontsnapt! Al snel zit heel Hotsjietonia vol met spinnenwebben. Lukt het de bevers om de spin Anansi weer terug te sturen naar Ghana? Klik hier om de spelbrochure voor de Bever-Doe-Dag 2015 te downloaden. Ook is er een speciale badge voor de Bever-Doe-Dag 2015 die je kunt bestellen bij de ScoutShop.

Scouting Berghem
Willandstraat 7