Regionale Scouting Wedstrijden

vr, 17. april 2015 - zo, 19. april 2015
Scouting Ravenstein - Ravenstein, Noord-Brabant

Regionale Scoutingwedstrijden

Ieder jaar vinden in verschillende regio's de regionale Scoutingwedstrijden voor de leeftijdsgroep scouts plaats. De winnaars van de regionale Scoutingwedstrijden mogen vervolgens meedoen aan de landelijke Scoutingwedstrijden. Om de regio's bij de organisatie van deze dag te ondersteunen, wordt ieder jaar een spelbrochure ter beschikking gesteld.

Thema 2015

In 2015 is het thema van de regionale Scoutingwedstrijden 'Expeditie Ghana: de geheimen van Anansi'. Een doodnormale familie in Nederland erft een koffieplantage in Ghana. Daar aangekomen, is de cultuur heel anders. Moeder vindt alles eng en moeilijken vader krijgt het managen van een plantage niet goed onder de knie. Als de zoon dan ook nog verliefd wordt en de dochter in een olifantenreservaat gaat werken, lijkt de familie hopeloos uit elkaar te groeien... Klik hier om de spelbrochure voor de regionale Scoutingwedstrijden van 2015 te downloaden.

Scouting Ravenstein
't Laantje 1