Regiorally Scouting Saal Oss

Regiorally Scouting Saal Oss
za, 11. oktober 2014

Beste explorers / pivo's/ kader / stafleden,

Aangezien wij van de Saal uit Oss vinden dat er voor bovengenoemde doelgroep te weinig leuke activiteiten georganiseerd worden, zijn wij aan de slag gegaan.

Na overleg hebben wij besloten dat wij voor jullie een Regiorally gaan organiseren.

De 1e editie van de Regiorally zal plaatsvinden op 11-10-2014!!!

Noteer deze datum dus alvast in jullie agenda.

De Regiorally zal 's avonds plaatsvinden zodat iedereen die op zaterdag groep draait, in principe gewoon zou kunnen draaien.

De Regiorally zal afgesloten worden met een gezellig feest en uiteraard de prijsuitreiking.

Gezien het feit dat we ons met auto's gaan verplaatsen en de eindlocatie geheim zal blijven, kunnen we wel alvast mededelen dat er gelegenheid is om een zelf meegebrachte tent / tentje op te zetten.

Verdere informatie omtrent de Regiorally volgt zo snel mogelijk en zal zowiezo via onze Facebook pagina: www.facebook.com/regiorallyscoutingsaal bekend gesteld worden.

Like dus onze Facebook pagina om op de hoogte gehouden te worden!!!

Met vriendelijke groet,

Scouting Saal Oss.