Regionaal penningmeestersoverleg

Regionaal penningmeestersoverleg
di, 18. maart 2014, 19:30 h - 22:00 h
Scouting Heesch - Heesch, Noord-Oost Brabant

Tijdens dit jaarlijks terugkerend overleg tussen de penningmeesters van de scoutinggroepen in de regio worden vaak ervaringen en kennis overgedragen op het gebied van:

- Verzekeringen

- Contributie inning

- Subsidieregelingen

- etc.

Scouting Heesch
Leekenstraat 6
Postcode:
5384 EN
Heesch
Noord-Oost Brabant

Scoutinggebouw De Elleboog
Scoutinggebouw "De Elleboog", Leekenstraat 6, 5384 EN Heesch, is speciaal ingericht en ter beschikking gesteld aan Scouting Heesch. De Heesche Scoutingjeugd heeft hiermee een eigen ontmoetingsruimte. Het gebouw, waarin de jeugdleden elkaar wekelijks treffen, kan met recht het kloppende hart van de organisatie worden genoemd.

Van groot belang is daarbij dat iedere speltak over een eigen ruimte beschikt, waarin de bijeenkomsten worden voorbereid en gehouden. Naast de periodiek terugkerende activiteiten worden in en bij De Elleboog (nl. ook op het aangrenzende en omheinde kampeerveldje) voor de jeugdleden nagenoeg alle (kampeer-)weekenden gehouden. De locatie van scoutinggebouw De Elleboog is o.a. met het oog op de bereikbaarheid en veiligheid voor de jeugdleden van onschatbare waarde.